wtorek, 14 listopada 2017

RÓŻE
















Zwykle moje chłopaki zapełniają  mój czas całkowicie. Jeden to pierwszoklasista, a drugi taki bąbelek trzyletni.  Gdy chcę trochę więcej posiedzieć na laptopie szybko się zjawiają i skaczą nade mną jak małpki chcąc naraz wszystkiego:)

Dzisiaj mam troszkę więcej czasu aby móc wstawić więcej zdjęć róż. 
Przeglądnęłam dysk i znalazłam zdjęcia z tego roku.
Większość róż w moim ogrodzie to róże pnące.Posiadam również róże wielkokwiatowe i szczepione na pniu ( o które martwię się najbardziej jak przezimują). Co roku dokupuję to nowe odmiany. Zamawiam na sprawdzonej stronie internetowej i jak do tej pory wszystkie pięknie sie przyjęły
 Ogród mój cały czas się zmienia, ponieważ prace wokół domu skończyły się dopiero we wrześniu. 

Sadzić rośliny w moim ogrodzi zaczęłam jeszcze przed budową domu, dlatego wiele z nich musiałam niestety przesadzać już kilkakrotnie ( róże również) .Teraz jestem na etapie szadzenia roślin już w ostateczne miejsce. Wszystko powoli zaczyna nabierać oczekiwanego kształtu.

odmiany róż jakie posiadam:

Flamentanz
New Dawn
Sympatia
Rosarium
Ghisaine
Souvenir moja ulubiona
Eden Rose
Chopin
Lemon Parody
Venrosa
 te ostatnie są młodziutkie ,posadzone w tym roku.



Pozdrawiam serdecznie i  dziękuje za komentarze

5 komentarzy:

  1. Podziwiam! Miałam ogromną, chyba 15 letnią różę pnącą, nie wiem jaka odmiana, bardzo obficie kwitnie i ma niezwykle dotkliwie kłujące kolce, i w zeszłym roku mi przemarzła, co prawda opuściła się ale to już nie to

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna różana kolekcja Też mam kilkanaście i różne jeśli chodzi o gatunek, ale najwytrwalsze są tzw. ramblery jak New Dawn i parkowe... Lubię też puste różyczki takie jak moja Ballerina polecam ją wszystkim... kwitnie bez przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) Moim faworytem jest ta fioletowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ. Ja również tą fioletową uwielbiam:)pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger