czwartek, 9 listopada 2017

Moje pierwsze słowa


Witam wszystkich serdecznie na mojej stronie, nazywam się Ewa i chciałabym pokazać Wam kawałek mojego świata. Pokazać i podzielić się z Wami tym co robię co dzień, co kocham i co mnie inspiruje.Zbudowaliśmy z mężem mały domek który powolutku urządzam. Pokaże Wam w późniejszych postach jak wyglądała cała droga do wymarzonego domku i ogrodu. Pokaże Wam jak stworzyć samemu oryginalne dodatki do domu, jak zmieniać stare rzeczy i nadawać im nowego wymiaru. Jak urządzać przytulnie i ciepło dom. Pokaże Wam mój ogród, moje kwiaty.
Mam nadzieje, że zainspiruje Was moimi pomysłami i będziecie chętnie do mnie wracać.

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Chętnie skorzystam z Twoich pomysłów na dekoracje do domu !
    Czekam na kolejne posty !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Jest mi niezmiernie miło, że polubiłaś mój blog i masz go w ulubionych. Zadumałam się nad twoim wpisem - ,,nieuwielbiająca kwiaty , ogrody i życie na Wsi :) " a ja przede wszystkim o tym piszę :). Chyba że połączyła Cię ze mną moja niechęć do miejsca w którym mieszkam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "nieuwielbiająca" :):):) oczywiście uwielbiająca:) szczerze nie mam pojęcia jak wkradł mi się taki błąd:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger