wtorek, 28 listopada 2017

Obrazy obrazy




Witam wszystkich odwiedzających:)

Chciałam Wam pokazać jak pewnego razu tchnęło mnie i postanowiłam namalować sobie obrazy na plecówce od mebli. Długo się zastanawiałam gdzie powieszę te moje "dzieła" i w końcu znalazłam na nie miejsce. Oczywiści w ruch poszły farby kredowe.Szablony  wzorów wydrukowałam z internetu i tak o to, tanim kosztem wyszło chyba coś z niczego. Kalendarz, filiżanka kawy i róża.







Życzę miłego i słonecznego dnia. U mnie za oknem słonecznie i mroźnie.




Lubie taką pogodę:)

4 komentarze:

  1. To znakomity pomysł, takie drobiazgi pięknie personalizują wnętrze.
    Dziękuję Ci Ewuniu za odwiedziny i miły komentarz.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Pięknie to wygląda. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie i z klimatem! Pięknie :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedziny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger