wtorek, 21 listopada 2017

Mój świat mój azyl

Witam. Przedstawiam Wam mój ogród, moją działkę w kilku ujęciach. Na działce której stoi  nasz dom rosły już stare drzewa owocowe. Większość z tych drzew musieliśmy niestety wyciąć, ale na szczęście jeszcze sporo drzew zostało. Na działce tej również posadzone były krzewy owocowe, co bardzo mnie cieszyło. Sama natomiast zaczęłam dosadzać rośliny ozdobne, które lubię najbardziej. Szczerze to wszystko co rośnie w ogrodzie bardzo lubię i ze wszystkiego się cieszę. W salonie mam duże okno balkonowe z widokiem na ogród i drzewa. Mogłabym przy nim siedzieć całymi godzinami i podziwiać wszystko co się za nim znajduje:) Mimo że mój ogród tak naprawdę dopiero zaczynam tworzyć i na razie nie ma szczególnego wyglądu, ale jest MÓJ.






















10 komentarzy:

  1. Podłużna działka tak jak u mnie :) Ile ma? Wydaje mi się, że podłużną działkę z domem na końcu trudniej jest zaprojektować do działki kwadratowej czy takiej z domem po środku. Ja mam z tym ogromny problem. Fajnie się prezentuje i widać, że już wiele się na niej dzieje. Mnie się twoja działka bardzo podoba bo jest różnorodna , jak napisałam wiele się na niej dzieje, nie jest to zielony dywan ze szpalerem iglaków przy siatce z oczkiem wodnym jako centrum miejsca z grillem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa.To prawda duzo trudniej zagospodarowac taka wlasnie dluga i waska dzialke.Dzialka ma ok 50a i jest dluuuga. Szerokosci ma 18m a dom stoi dokladnie na srodku dzialki.Bylo troche problemow z budowa domu, dlatego ze jest tak waska,ale nie zamienilabym jej na zadna inna;) To prawda, duzo sie na niej dzieje.Ale przez to nie jest nudna a o to chodzi;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Nasza jamnikowa działka ma około 20 metrów i ma 3 tys m2, dom na końcu - maskara! Jeszcze żeby stał z przodu a reszta za nim a tu cała działka to front domu :P Do tej pory nie udało mi się sensownie jej zagospodarować. Jest niczym baś z horrorów, najpierw wyłaniają się pomieszczenia gospodarcze i różne dziwactwa potem na końcu dom :P Twoja działka jest piękna :D Zakochałam się w tym zakątku drzew owocowych tworzących ala bramę :)))) Coś pięknego :)))

      Usuń
    3. Bardziej pasował by ala tunel, w każdym razie chodzi mi o 4 zdjęcie.

      Usuń
    4. My w planach również mieliśmy na froncie mieć budynek gospodarczy plus garaż, dlatego tez ścięliśmy drzewa (których mi zal). A wyszło tak ze nie mogliśmy tam nic zrobić. I w sumie cieszę się ze nic z tego nie wyszło. Budynek stanie za domem.
      Tak to właśnie jest z tzw. "kiszkami" :):):):)

      Usuń
  2. Jakie duże obejście i pięknie zagospodarowane. Bardzo lubię stare drzewa.Ja mam niestety niewielką działkę całkowicie juź zagospodarowaną.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże i stare drzewa to to czego mi brakowało, gdy się wprowadziliśmy. Dziś, już po 8 latach, nie jest tak źle. Urosły czereśnie, leszczyna, klony i brzozy. Moja działka też jest podłużna. Podzieliłam ją w poprzek na 4 ogrody: sad, część rekreacyjna z ogniskiem, ogród biało-niebieski i ogród przydomowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pół hektara, jest co robić:)
    widać pracowitą rękę, pięknie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger