wtorek, 19 grudnia 2017

Jelonek na deskach też ubrany



Jeleń na deskach wisi w salonie.Namalowałam go sama a podstawę oczywiście zrobił mąż. W pierwszej wersji miał być to obraz na sprzedaż, jednakże został on z nami. W Biedronce znalazłam cotton balls za 29zł i tak właśnie jelonek został ubrany na święta. Kuleczki (chociaż nie widać tego na zdjęciach) są koronkowe, a że uwielbiam koronki nie mogłam sobie odmówić tego zakupu:).



A tutaj moje tchnienie........:):):) chciałam gwiazdę betlejemską i sobie zrobiłam tak na szybciutko:) chociaż nie jest idealna wisi sobie na oknie. Zrobiłam ją z tektury, pomalowała i posypałam brokatem, do tego srebrna tasiemka i cztery różyczki.





 A tutaj wianuszek na kozie  wieczorową porą...............




 Chłopaki moje nie mogli doczekać się choinki wiec w sobotę razem ubieraliśmy nasze drzewko


                                                


                                               POZDRAWIAM SERDECZNIE
                                                  i dziękuję za miłe komentarze

3 komentarze:

  1. Gwiazda fajnie wyszła:) Jelonek z oswietleniem stał się bardzo świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie świątecznie u Ciebie ;)
    Bardzo chciałabym Ci życzyć pięknych świąt w gronie najbliższych osób, pełnych miłości i szczęścia oraz jak najwięcej odpoczynku i spełnionych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda ten obraz na deskach, fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger