sobota, 16 grudnia 2017

Wianek już gotowy

 Wianek już gotowy wisi na mojej kozie w salonie:) W sumie zrobiłam trzy takie o to wianki. Dwa pozostałe zawisną na tarasie. A pomysł zaczerpnęłam w netu. Cudownie wyglądają wianki plecione z winorośli. Pobiegłam do mojego sadu, powycinałam najdłuższe pędy i uplotłam wianki, które później wymalowałam na biało i posypałam białym brokatem. Na zdjęciu tego nie widać ale cudnie się mienią. Szyszek u mnie pod dostatkiem, wiec lekkkie pociągnięcie farbą i wyglądają bardzo ciekawie. Do tego bańki plastikowe, które kupiłam w biedronce, orzechy wymalowane na biało i gwiazdki styropianowe.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wianek. <3 Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje dziewczyny za miłe słowa:):) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Co roku, gdy przycinam winobluszcz też plotę takie wianki i rozwieszam w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracja z własnych ogrodowych przydasi- świetna, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger