piątek, 1 grudnia 2017

Rustykalne zasłony do kuchnii


 Zanim jeszcze wprowadziliśmy sie do nowego domu, szukałam odpowiednich zasłonek do mojej kuchni. Od początku wiedziałam jak mają wyglądać. Bardzo podoba mi sie styl rustykalny. Szukałam w różnych sklepach internetowych, aż w końcu znalazłam na allegro. Komplet  kuchennych,czyli zasłonki lambrekin i dwie zazdrostki. Niestety cena "zwaliła mnie z nóg" :)
Cena całego zestawu ok 200 zł.
Postanowiłam, że sama sobie takie uszyję. Kupiłam materiał na allegro, taśmy marszczone i oczywiście koronki bawełniane. Bardzo lubię motywy koronkowe i często je wykorzystuję.W sklepie cena koronki 5 cm za 1 m to 6zł. Troszkę dużo. Znalazłam więc na aliexres podobny wzór koronki i praktycznie za grosze kupiłam 10 m koronki. Zabrałam się do szycia. Trochę czasu i pracy pochłonęły mnie te zasłonki. Szyłam wieczorami gdy już moje chłopaki poszli spać.Codziennie po jednym elemencie:)Najwięcej pracy miałam przy szyciu lambrekina ponieważ ma on ponad 3 m.  Efekt okazał się dla mnie mega zadowalający.
I tym sposobem zamiast 200zł , wydałam zaledwie 50zł.







9 komentarzy:

  1. Brawo. Pięknie wyglądają. Sprytna, utalentowana kobieta. Bardzo podoba mi się Twoja kuchnia, nastrojowo tam masz. <3 Życzę miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Sama własnie jestem na etapie szukania zasłon do kuchni i też przeglądam allegro ale nie mogę znaleźć tego co chcę. Kupne odpadają, chyba że za grosze w lumpeksie, tak to sama kupuję materiał i szyję, ale dogodzić mi z materiałem to tragedia :/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłony i firanki są drogie zwłaszcza gdy szuka się czegoś oryginalnego i innego. Najlepiej znaleźć fajny materiał i samemu coś stworzyć:)pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne są:)))lubię takie rzeczy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt w kuchni spędzamy dużo czasu, więc nastrój musi być, świetnie ubrane okno pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Pasują idealnie do Twojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger