piątek, 8 grudnia 2017

Szopka Bożonarodzeniowa

Witam 

Mam dzisiaj chwilkę czasu, więc pokażę Wam Szopkę Bożonarodzeniową. Mój mąż lubi tworzyć z drewna różne ciekawe rzeczy. Kilka lat temu poprosiłam go aby zrobił mi szopkę. I od tego się zaczęło.....Teraz co roku o tej porze "struga" szopki :) Wystawiamy na aukcji i sprzedajemy. Zawsze jest to dodatkowy grosz, który się przydaję. Co roku też wybieramy sobie losowo dom dziecka i wysyłamy na mikołaja taką szopkę. W tym roku też tak będzie. W kolejnych postach pokażę Wam jak będzie wyglądać. Przepraszam, że tak krótko piszę, ale pisanie nigdy nie było moją mocną stroną:) Zapraszam do oglądania i pozdrawiam cieplutko Was wszystkich.

Ps. Na końcu zdjęcie zrobione kilka dni temu, mocno nas zasypało ( ale było przepięknie). Dzisiaj ani śladu po śniegu:)
 











10 komentarzy:

  1. Boska szopka. Ile detali. Wspaniale się prezentuje. <3

    Mnie już brakuje śniegu. hehe Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna szopka. Chyba muszę poprosić syna, by zrobił dla mnie podobną :)
    U mnie jeszcze takiego śniegu nie było...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna szopka. Wykonana z ogromną precyzją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę oryginalna - piękna szopka i również zachwyciły mnie detale. Przepiękny pomysł i cudna idea temu przyświeca. Jesteście cudownymi i wrażliwymi ludźmi :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger