wtorek, 2 stycznia 2018

Nowy rok nowe pomysły

Witam Was wszystkich w Nowym Roku 2018r. 


Życzę Wam wszystkim, aby ten rok był lepszy od poprzedniego.
Aby w Waszym życiu gościło wiele radości i życzliwości.
Aby był szczęśliwy i przyniósł Wam dużo zdrowia i pogody ducha:)



A to mój kolejny pomysł:)
Półeczki które widoczne są na zdjęciu  powstały pod wpływem chwili. Brakowało mi czegoś na tej ścianie. Półeczki sosnowe pomalowane farbami kredowymi i do jednej przykręciłam uchwyty ( jak zrobię zawieszki to na pewno jakieś powieszę ). Półki jak zwykle wystrugał mój kochany mąż:):)








10 komentarzy:

  1. prosta rzecz a jaka fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i bardzo pomysłowe:))Pozdrawiam serdecznie i pomyślności w nowym roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje pomysły zawsze mnie zachwycają:) Półki są świetne i bardzo praktyczne. Życzę w Nowym Roku zdrowia i wielu takich pomyslowych realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Nowym Roku jak najwięcej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Masz swój własny, unikalny styl. Podziwiam. Dziękuję za życzenia.

    Zdrówka, czystej radości, poczucia spełnienia życzę Ci w tym nowym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękuje za bardzo ciepłe słowa:) pozdrowienia wysyłam dla Was dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Półeczki bardzo fajne. Ja uwielbiam półeczki i wiedziałabym je w każdym miejscu, na szczęście mój mąż mnie skutecznie hamuje😁 Pozdrawiam i szczęśliwości w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ! Półki na ścianie są świetne !!! Bardzo fajny pomysł i fajnie wyglądają. Jednak jako miłośniczka roślin natychmiast pomyślałam o tych storczykach, bo nie jest to dla nich najlepsze miejsce. Chyba, że zostały tam postawione tylko do zdjęcia ? Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie również zdrowia i wszystkiego co najlepsze w nowym roku. Masz masę świetnych pomysłów. Muszę się u Ciebie rozgościć na dłużej. Pozdrawiam ciepło, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio podobne znalazłam w Ikei i również szybko pokochałam, właśnie czekają na powieszenie w salonie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger