niedziela, 21 stycznia 2018

Stara szuflada dostała drugie życie

Witam Was w ten piękny zimowy niedzielny poranek. U mnie za oknem przepiękny widok. Wszystko w białym leciutkim puchu. Nie mogłam się doczekać kiedy znów spadnie śnieg (moje dzieci również). Rosołek nastawiony, drugie danie również przygotowane. A ja siadłam do komputera aby pokazać Wam moją (nawet nie wiem jak nazwać :) ) "tacę" zrobioną ze starej szuflady którą , jak zwykle znalazłam w piwnicy u rodziców. Oczywiści w dłoń poszedł papier ścierny farba kredowa i stare uchwyty do mebli. Jedno popołudnie i kolejny element w moim domu który cieszy moje oko:)  

Pozdrawiam Was wszystkich i życzę cudownej niedzieli:)









4 komentarze:

  1. Piękna zamiana szuflady w tace. Muszę też poszukać w piwnicy, bo u teściów same skarby nieodkryte😊 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna:))to fantastyczny pomysł:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda:) Nikt nie będzie podejrzewał, że to stara szuflada.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger