piątek, 16 lutego 2018

Latarenka

Dzień dobry, witam Was:)


Mój post jak zwykle krótki i szybki. Wciąż zabiegana matka małych dzieci szuka chwili aby się z Wami podzielić czymś, co razem w "moim" zrobiliśmy. Niby nic, ale kolejna rzecz w naszym domu zrobiona własnoręcznie i tanim kosztem. Mowa o latarence:) W planach jeszcze do zrobienia dwie. Mniejsza i większa.
A latarenka to tylko listewki ( jakieś odpady z garażu) , daszek to po zniczu:) Pomalowałam i zrobiłam daszek w stylu shabby chic.

Pozdrawiam Was cieplutko i wciąż dziękuje za miłe słowa.







6 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła !!! Gratuluję pomysłu i wykonania !!! A ja myślałam, że to kupiona ze sklepu - och, nie ładnie !Cudna jest ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, dobry sposób na odpady......pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i wykonanie:)))ładna ozdoba domu:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Latarenka jest cudowna. Nie mogę uwierzyć, że jest zrobiona przez Ciebie. Cudowny pomysł i piękne wykonanie. Podziwiam pomysłowość

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger