wtorek, 12 grudnia 2017

Ozdoby świąteczne

Dzisiaj bardzo szybki post. Gotuję obiad, piorę, sprzątam:) a miedzy czasie zrobiłam  fotki moich ozdób świątecznych. Zaczęłam od wianków które są najbardziej pracochłonne. Oczywiści wszystko robię na raty, bo tego czasu ciągle mi brakuje.Wianki pokaże Wam jak będą juz gotowe. Natomiast po drodze zrodziły mi się inne pomysły na tanie i szybkie ozdoby:) Najpierw kielich który dostałam od pani sklepowej (trzymała tam lizaki:) a potem wierzba mandżurska która ma urokliwe pokręcone gałązki ( a rośnie u mnie o ogrodzie). Kilka ozdób niedrogich kupionych w biedronce i gotowe....








2 komentarze:

  1. Bardzo ładne i delikatne ozdoby:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dekoracje:) Z czasem przed światami, to chyba wszyscy mają problem :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dom i Ogród Ewy , Blogger